Każdy właściciel hotelu, motelu, pensjonatu czy innego obiektu przyjmującego gości na noclegi chciałby, by klienci zapamiętali jego nazwę i jak najczęściej korzystali z usług, gdy znów będą szukali pokoju w danym mieście. Ważną rolę odgrywa w tym wysoki poziom obsługi, zachowywanie nieskazitelnej czystości w pokojach i smaczne jedzenie w hotelowej restauracji. Równie istotne okazują się jednak drobiazgi takie jak choćby ręczniki, szlafroki czy kapcie z nadrukowaną lub wyhaftowaną nazwą obiektu. Indywidualnie znakowane tekstylia są istotne dla hotelu przede wszystkim ze względów wizerunkowych, ponieważ podnoszą jego prestiż i sprawiają, że goście czują się wyjątkowo. Warto więc w nie zainwestować niezależnie od wielkości naszego obiektu.
Hafty, wszywki lub tłoczenia
Aby oznaczyć nasze hotelowe tekstylia, do wyboru mamy kilka różnych metod:
– Wyhaftowanie nazwy i firmowego logo na ręcznikach, szlafrokach i kompletach pościelowych. Używa się przy tym specjalnego rodzaju nici, które są bardzo trwałe i nie odbarwiają się podczas prania.
– Nadruki cyfrowe na ręcznikach i pościeli – tą metoda można nanosić nie tylko logotypy, ale także wielokolorowe wzory nawet o dużej powierzchni.
– Tłoczenie logotypu danej placówki na jednobarwnym tle ręcznika, wzór widoczny jest wtedy z jednej strony, natomiast druga pozostaje gładka.
– Zamówienie wszywek, które można dodać do ręczników czy wielu innych artykułów tekstylnych. Nie są duże, ale stanowią dość widoczny element i pozwalają na łatwiejsze zapamiętanie nazwy naszej placówki.
Oprócz oznaczania hotelowych akcesoriów tekstylnych dobrym pomysłem jest obdarowywanie każdego z gości np. niewielkim ręcznikiem reklamowym z naszym logo, dzięki czemu klient będzie mógł łatwiej przypomnieć sobie o naszej placówce, nawet gdy już powróci do własnego domu.